Fredag och Lördag

Om det finns någon människa där ute som undrar vad jag gjort igår och idag, så ska ni få veta det.

Igår gick jag inte till skolan, för jag skulle börja filma till mitt reportage i Filmproduktion C. Jag jobbar själv. Ovanligt va? Nä men det känns skönt att jobba själv ibland, så man kan jobba i sitt egna tempo och inte känna att man förstör för någon annan om man gör något mindre bra.

Men jag var på mina småsystrars skola idag och lämnade lappar till några elever. Deras föräldrar måste ju godkänna att jag filmar och kanske intervjuar deras söner eller döttrar. Ska göra ett reportage om att barn har rätt till att gå i skolan.

Senare på eftermiddagen åkte jag till Berga för att vara med min älskling Mackelito! Älskar dig otroligt mycket ska du veta!! <33
Vi bestämmer oss att ta sista bussen och åka ut till landet.
Men vi hinner till ICA först och handlar läsk och lite godis :)

Vi hoppar av bussen en halvtimme senare för att behöva gå 2 kilometer genom den mörka skogen, på en liten grusväg klockan 8 på kvällen.
Tur att det var fullmåne, så man såg nått.

Vi sprang till hans hus för att inte missa så mycket av idol. Tog typ en kvart.
Vi slängde oss i soffan och kollade på Idol.
När juryn sa att Nicklas fick en andra chans, så skrek jag av lycka. Maxen blev också glad faktislt :) Så fick jag sms, bland annat från Catrin, Challe och Amanda. De två sista var lika glada som jag över att Nicklas gick vidare.

När röstningen väl började så kunde jag inte låta bli att rösta. Blev hela 16 röster på Nicklas!! :D Haha oops.

När resultatet sedan meddelades så var alla chips och nästan allt godis uppätet och läsken var slut. Jag och Max hade jättemysigt!! <3
När Nicklas gick vidare till fredagsfinalerna så blev det än en gång mycket trafik i min mobil :)
Alla var nöjda.



Idag, Lördag, åkte jag hem från landet. Det var så himla tråkigt väder, regnade och så. Så tänkte jag att jag kanske kunde träffa några kompisar.

Innan bussen gick hem, så låg vi i soffan och somnade faktiskt båda två :P
Det är inte ofta jag somnar mitt på dagen bara sådär :P

Puss min snuffegull! <33

(Catrin och Jojo hade kul i somras)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi var grymma! haha, love is in the aiiir! <3

2009-10-07 @ 12:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0