En dålig dag

Jag känner mig så sjukt irriterad och full med hat. Jag kan inte rå för det.
Men min dag förstördes när jag sitter på tunnelbanan. Kan inte riktigt förklara varför.
Jag smsar lite med Maxen och sen kommer jag fram till Slussen och hittar inte vart den helvetes jävla bussen går ifrån. Så missar jag den, trots att jag inte ens hittat hållplatsen.
Jag irrar bara runt i Slussen och inser att jag kommer komma försent till kyrkbesöket.

Usch, då blev det ännu mindre motivation, så jag åkte hem igen. Gick och köpte godis.
Bra där! Stor besvikelse på mig igen. Jag hade ju inte ätit godis på två jävla dagar. Jag kommer aldrig bli fri från detta jävla sockerberoende.

Allt detta skit för att jag åkte tunnelbana. Nä usch jag är inte alls glad just nu.
Kan inte tänka på något annat... HAT!!!

Nu har jag iallafall städat varenda liten vrå i mitt rum. Lådorna och garderoben är till och med rensad och allt skit jag inte vill ha är borta!

Jag hittade min gamla loggbok från 9:an och blir nästan tårögd. Vilka minnen! Och jag skötte skolan då, jag pluggade till proven och gjorde mina läxor och uppgifter. Varför skiter jag i det nu?!
Kan jag inte få gå i nian igen? :'(

Kommentarer
Postat av: josse



Samma här ! Jävla sockerberoende som vägrar ge sig :/



TRåkigt att du inte kom till kyrkan idag. men du missade typ inget. bara att My ramlade ;p HAHAHA oj kanske lite taskigt..

men ses imorn ;)

2009-10-05 @ 19:06:06
Postat av: Linda

Aa jag vet helt hopplöst :/



Aa jag hittade verkligen inte bussen :P

Oj gjorde hon? :P va hände då? xD

2009-10-06 @ 17:21:51
URL: http://openupyourmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0