Manus och Filminspelning

Tjaba!!!
Jag fick mail igår från min manuslärare. Gissa vad?
Jag fick MVG i Manus B! Jag e så sjukt glad och otroligt stolt över mig själv. Självförtoende boost - Javisst!
Shit asso. Jag kommer gå långt inom detta ämne, det ska jag se till och jag ska kämpa mig fram till min dröm!!

Apropå manus och media och allt sånt här, så har jag faktiskt kommit på (tro det eller ej) att det e sjukt kul att agera framför kameran, skådespela. Tadaa!
Jag ska läsa igenom mina manus nu och tänkte sedan spela in en av de :D
Kommer bli sjukt kul. Att få se en film växa fram från ett manus som jag har skrivit. Aa fett ballt iaf. Jag lovar er att detta kommer bli en bra film. Alltså bra tekniskt. Jag tänker inte ha något sämst kvalitet på ljudet. Detta ska bli det bästa jag gjort.

Men jag kommer behöva hjälp hallå. Jag vet att du vill hjälpa mig. Ställ upp nu!!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Jojo

si :) landet isommar ;D haha <3

2009-05-07 @ 16:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0