Torsdag Iallafall

Aa jag sa att jag skulle skriva på torsdag kväll, får bli nu istället.
Jobbet blev inställt. Jag som verkligen såg framemot det. Blää kefft.
Herregud vad allt blir kefft i min blogg.
Blir nog bättre imorgon. Då får jag träffa er! Älskade underbara ni! Gud, det var längesen. Det lär nog bli bra. Hoppas på jobb i helgen iaf. Annars får det väl bli landet.
Saknar som fan!

Skit vad jobbigt det är att känna denna saknad hela tiden.
Tänk om man kunde få sommarlov nu istället! Så slapp man skolan ett tag, som suger skit just nu! Jag behöver verkligen en paus!
Då hade jag tagit tag i saknaden. Jag hade inte haft några äckliga läxor på hög, som bara ligger och väntar på att bli färdiga.
Jag vill ha sommar! Jag vill ha Wira! Jag vill till landet! Jag vill spendera sommaren med mina bästa vänner!
Fy sjutton va detta är jobbigt. Sommarlov nu tack!!!

Pussar till er i massor <333
Snart är vi allihopa igen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med dig! Landet nu vore perfekt! <3

2009-03-12 @ 20:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0