Signerings-Söndag

Hej alla!
Idag har jag varit på signeringar:P
Jag
och Catrin åkte till Heron city, där vi mötte upp Amelia och Ebba. Sedan kom Amanda och Catta också. EMD sjöng och skulle signera efteråt så vi ställer oss i kön med redan signerade skivor :P Ofta jag behöver två likadana. Så därför köpte jag inte en till. Men eftersom att vi redan hade signering så fick vi vänta till sist.
Matte satt först och skrev. Sen kram.
Sedan Danny som kände igen mig och Catrin. Haha :P Så får jag en lång mysig Dannykram direkt, innan jag ens sträckt fram skivan :P
Så skriver han och säger: Va kul att se er igen! :)
Erik. Han skriver på skivan sen petar han på flätan i mitt hår och säger: va fint det va :) hejdå sköt om dig!
Haha tack va söt :) sen kram från Erik också :)

Vi går runt en stund i Heron och hinner äta lite. Så träffar vi ett gäng från scouterna:P

Sen tillbaka till MediaMarkt igen för att träffa Kevin Borg.
Vi har inte så mycket pengar, så vi frågar en väktare om vi kan få dela fyra stycken på en skiva och gå upp alla och träffa Kevin. Hon säger att det e helt okej. Så sjunger Kevin några låtar och sedan blir det signering. Vi står i kön och ska upp allihopa, så stoppar en vakt oss och säger att alla måste ha en varsin skiva. Vi berättar att vi fick tillåtelse av en annan vakt men han bara skaka på huvudet.
Vi gick iväg och var ursinniga en stund innan kön tog slut och vi tänkte smuggla upp oss på scenen. Så kommer en annan kille från typ Sony BMG fram dit vi stod vid trappan, bakom den dumma vakten, och frågar om vi har signering.
Jag, som håller i skivan svarar: Nej
Han: Men kom upp då?
Jag: Men vi e 4 st.
Han: Det gör inget.
SÅ vi går upp på scenen och jävlar vad den dumma vakten såg sur ut. Han verkligen hatade oss från första stund.
Men Kevin var glad och trevlig som vanligt och skrev till oss alla. Sen fick vi ta kort med han också.
Ni skulle sett väktarens blick. Sjukt vad jag hade lust att lipa mot honom xD
Kevin kände igen oss också och tackade för att vi kom dit :)

Sen drog vi hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0