negativt

Hejsan
Att bli äldre blir alla, men det är en sak som jag tycker e sjukt tråkigt med att bli äldre.
Det är idol. Nu för tiden är typ alla som är med yngre än mig. det känns skittråkigt. Känns inte så jättenormalt att ha en idol som e yngre än en själv.
Jag minns när jag var typ 13 år. Då första idol programmet sändes. Jag var helt förälskad i Darin (är jag fortfarande kan jag också påpeka!!!) och då var han 17, han va ju jättemycket äldre än mig tyckte jag då. Då hade man någon att se upp till iaf. han var min första idol efter britney spears och backstreet boys och hanson och dom som typ hela världen lyssnade på.
Haha jag kommer ihåg att jag och catrin kunde hela "idol 2004" dvdn utantill. haha alla repliker och låtar i ordning på dvd :P haha inte illa va?

Jag saknar Darin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0