Landet

Hej alla.
I fredags åkte vi en sväng till landet.
Jag, Catrin, Daniela och Mulle. Vi gick först och handlade mat och godis ;) Sen tog vi tunnelbanan till tekniska där vi mötte upp Mulle. På roslagsbanan träffade vi mammas jobbarkompis :P
Efter roslagsbanan i ca 40 minuter så tog vi bussen, där Elliot hoppade på efter några hållplatser.

Fy satan vad mörkt det var när vi gick av bussen och skulle gå hela vägen till stugan. Två kilometer genom skogen. Jag var rädd att det skulle komma en björn eller nått xD
Sen var vi äntligen framme och kunde äta våran pizza. Vi tittar på Let's Dance och sedan kommer några från nya förbi och hälsar på.

Jag, Elliot och Catrin hoppade studsmatta :P Haha det var kul. Men det var skitkallt också. Mattan var full med snö. Vi gick sen hem till Jompa och tittade på Björn Gustafsson DVD:n, Mulle somnade och ville inte gå hem sen.
Vid typ 4 gick vi. Det var ännu mörkare då och daniela trodde vi gick fel väg:P Jag skulle kunna blunda och gå den vägen och hitta :P

Vi var tvugna att springa till bussen morgonen därpå för att vi gick lite för sent. Vi hann stå där i ca 1 minut innan bussen kom. Så där hade vi tur. Gud vad trötta vi var på vägen hem. Jag somnade nästan. När vi väl var hemma igen, så var ingen annan hemma, så vi kommer inte in genom dörren. Jag och Catrin fick sitta utanför i tre jäkla timmar, Det var kallt kan jag säga.

Men sjukt va kul vi hade. :)
Ha det bra, nu ska jag dra till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0