Kevin signering

Hejsan
Igår åkte jag, Catrin och Jojo iväg till Täby centrum för att få träffa och få signering av idolvinnaren Kevin Borg.
När vi kom var kön oändligt lång, så vi gick och åkte skridskor på plast isbanan istället. Det är svårt att åka skridskor.
När vi åkt klart gick vi upp till Åhlens och handla Kevins singel. Vi hade inte råd med skivan :( Så ställde vi oss i kön och stod där ett bra tag innan det blev våran tur att gå upp på scenen.

Kevin: Hej! tack så jättemycket för att ni kom!
Vi: Hej! mmm :P
Kevin skriver på min skiva.
Jojo: Va karamellerna goda?
Kevin: ??? *Tystnad* JAHA!! HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHA.
Så skrattar han jättemycket och minns oss från Haninge centrum.
Kevin: Dom va jättegoda. *Lägger huvudet i bordet och skrattar* Har ni mera? Hahaha, nä jag skoja bara! Haha
Vi: Hahaha xD
Kevin: Jag hoppas jag får se er på min vår och sommarturné.
Vi: Jaa, det kommer du ;)
Sen tar vi kort med honom och det är bara jag som vågade fråga efter en kram :P
Så när jag hade kramat honom  så säger han:
Kevin: Åh vad gott du luktade!
Vi: HAhaha xD
Jag: Tack :D Hejdå tack så mycket, vi ses!
Kevin: Jaa, hejdå! Tack så jättemycket!!! :D

Sen åker vi hela vägen hem. :)
Så nästa gång ska Kevin få karameller av oss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0