Helgen som flygvärdinna

Hejsan!
Linda är glad! woho!
I fredags var jag i skolan och tittade på när treorna filmade in sitt projektarbete. De spelade in en film som Mulle var med i. Jag satt och tittade på till klockan var typ 2. Så tog jag bussen hem, så fick jag skjuts till Nacka för att jobba.

Vi skulle dela ut flyers för ett tyskt flygbolag, AirBerlin. Så vi skulle bära likadana kläder som flygvärdinnorna och stewarderna har på sig på planen. Aa kläderna var lite för stora, annars gick det väl jättebra. Roligt också att alla trodde att man var flygvärdinna på riktigt:P
Fredagen blev det fyra timmar. Så kommer Sofia, Jojo och Catrin förbi. Skoja inte att jag blev chockad! När jag slutar så tar vi bussen in till stan och går runt en sväng, sen in på donken och äter "McFlurruuw" xD
Sen hem till dom och hämtar grejer. Så ska vi åka hem till oss och sova. Så blir pendeltåget sent på grund av skadegörelse och sabotage. Klockan var typ 11 på kvällen och föraren ber alla sitta långt fram i tåget :P Så kommer det massa väktare och allt. På centralen tas tåget ur trafik och vi får ta tuben hem.
GIck nästan inte heller, för något smarthuvud ska ta tag och bråka med dörrarna. Så vi blir stående en stund -.-
Tillslut är vi hemma vid halv ett.

Jag gick upp vid 9 dagen efter och åker och jobbar. Sjukt vad jag var duktig idag. Jag delade ut jättemånga flyers :D
Så blir det lunch med Catrin, Sofia, Elliot och Marcel. Åt thai mat. SKitstarkt :P men det var gott. Idag stod jag i 7 timmar.

Söndag vare samma tid som på lördagen. Denna dag kom mormor och morfar förbi också. Och Markoolio, men han ville inte ha någon flyer :P Det var någon schlager framträdande i köpcentret idag. Dagen gick ganska fort. Men tiden går ju fort när man har roligt :D Träffade även två från min gamla högstadieklass! Det var oväntat, men trevligt! :)

Idag var en jättemysig dag. Det blev promenad vid vattnet på idrotten, och vi var tvugna att plocka bort iPods och stänga av mobilerna :P Så jag och Mulle pratade planer inför sommaren. Gud vad denna sommar kommer äga! Man kunde höra fågelkvitter idag och solen sken. Otroligt mysigt. Våren e snart här. Man märker att alla blir mycket gladare på våren.
Jag och Mulle skulle gå ner och äta ceasar-sallad, så kommer några killar och är skitglada och ba: HEJ! jag svarade:P Så ba efteråt: vilka var det? :P Varken jag eller mulle har sett de förut. Men aa trevligt:P
Sen blev det älsklingssalladen och massa trevligt prat.

Ha det bra! Snart är det sommar igen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa, rolig helg :D .. Du glömde våra nya mcdonalds kompisar vi fick xD haha

2009-03-17 @ 21:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0