EMD

Hejsan.

Lördagen den 28 Mars åkte jag, pappa, catrin, Jeanette och Veronica till Peugeot i Sätra för att höra EMD sjunga. Vi kom till bilaffären strax innan tre och bjöds på tårta och kaffe innan EMD intog scenen.
Vi stod på vänsterkanten och tittade på när de sjöng otroligt bra. Erik spelade piano.
Låtarna som sjöngs var; Alone, Jennie let me love you och Baby Goodbye.
Sedan var det signering som väntade. I kön spenderade vi ungefär en halvtimme. Vi köpte singlarna. Catrin fick en, jag fick en och Jeanette och Veronica fick dela på en.
De var jätteglada alla tre och såg att Jeanette och Veronica var syskon. Sen såg dem mig och catrin också och konstaterade att vi var syskon allihopa.
Danny tyckte vi hade likadana ögon. Erik sa att vi var lika söta allihopa och Matte tyckte vi var; vackra kvinnor :P
Så söta!
Så såg dom pappa också :)
Så frågade de hur gamla vi va :P
Matte: Bråkar ni mycket?
Vi: hehe näää...
Danny: Joho, May har berättat! :D

Haha då börja vi skratta, så förklara han för Matte och Erik. Så tog vi en gruppbild med dom, allihopa.
Jag fick stå bredvid Danny :D Så efteråt säger vi tack och han kramar mig :D Jag behövde inte ens fråga :P haha dom är för underbara :)

Ha en fantastisk vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0