5/3 <3

Det var gårdagens datum, jag vet, men jag skriver det idag iaf.

Det var en väldigt bra dag. Börjar med jobb i Slussen med otroligt underbara arbetskollegor. Tre timmar hade jag så jäkla askul innan det blev dags för skolan. Då var det filmdags. Vi såg på Patrik 1,5, har redan sett den två ggr, men den e bra. Svenskan visade vi filmen på. Jag är nöjd med den, med tanke på att vi hade så kort tid på oss nu och att vi fick ändra planerna väldigt plötsligt. Sen dampade redigeringsprogrammet också. MovieMaker var jag tvungen att använda då :( Bah, fett kefft!

Men det blev bra. VG+, så skulle vi lämna in en logg också. Blir nog bra.

Sen var skolan slut och jag pricka bussen nästan exakt, sen kom jag till Slussen och det var en minut på Hagsätra, så dagen var menad till mig <3 Tack dag.
Så hade jag fått mail från praktik till en långfilm :)

Men sedan fick jag huvudvärk och skulle gå iväg och spela in en film. Gick väl sådär för min del. För det första kände jag inte alla dessa människor och för det andra hade jag bultande huvudvärk. Huvudvärken gick över lite och jag tog tag i regissörsrollen och måste säga att jag e grymt stolt över mig själv! Sen var det hem till datorn i cirka en timme innan jag gick och la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0