Tom Tits

I fredags var jag på Tom Tits med världens underbaraste barn!
Så sjukt söta de är. Jennys klass skulle på utflykt och jag fick äran att följa med som ansvarig.
Kände mig nästan som en lärare när jag gick där med ett barn i varje hand och fick svara på deras frågor om hur långt det var kvar och vad det var vi skulle göra.

Såå sjukt söta iaf. Alla skulle gå med mig och sitta bredvid mig på pendeln och visa vad de kunde göra för konster med sina fingrar och händer :') De berättade vad de hade för matsäck med sig och var pratglada.

Tom Tits sprangs det runt en hel del och några ville visa mig lite coola saker som fanns där. Sedan var det dags för lunch och Philip började bråka med Natte och tryckte upp sina pannkakor i  ansiktet på Natte. Och gissa vem som skulle styra upp det där? Jo, jag :D Haha
"Linda! Philip har maten på bänken och petar pannkaka i mitt ansikte!!!"
"Men Philip! Det var ju väldigt otrevligt! Maten ska vara på bordet"

Haha vad jag e bra ibland xD

Sen tog dagen slut och det var dags att åka hem  :(

Kommentarer
Postat av: Elliot

Fan, klyftigt att köra upp pannkakor i fejan på nån :D Dialogen där är helt sjukt kul:P

2009-06-09 @ 23:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0