Sista dagen

Idag (onsdag) var sista dagen vi hade praktik. 9 veckor har gått så himlans fort!
Imorse brände jag iallfall ner de flesta bra filmer som jag gjort på en DVD skiva och gav till våran lärare så att han hade något att betygsätta. På DVDn fanns 12 filmer/reklamer och sånt. Sen fick gav jag Dokumentären om en studiman och en annan film som vi gjorde för typ 2 år sen :P Men ändå, hoppas vi får bra betyg iallafall.
Så kollade vi på Sunes sommar på lektionen och fick chokladbollar :)

Vid klockan två var det dags för våra studenter att springa ut :) Det var kul att se. Bara ett år kvar!! Shit asså, tiden går fort! Det finns liksom inte.

Efter skolan åkte jag och Mulle iväg till Nacka Forum. Elliot kom till centralen och vi åkte till Vällingby där vi mötte Catrin, Sassa och Jojo. Även Cata och Amanda var där.
Alexander Rybak var där och sjöng idag! Han e ju sjukt duktig och jag ÄLSKAR NORSKA!

Jag är så himla glad att du finns!
Även fast du inte vet om det så gör du mig så lycklig!
Du betyder!

Kommentarer
Postat av: Elliot

Det var kul faktiskt:) Men fan, dom skrek sjukt högt när han kom in där. Sen så äger Sunes Sommar... Bästa svenska filmen någonsin, Peter Haber är klockren ;)

2009-06-04 @ 00:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0