Metro-jobb

På fredagen var det jobb. Upp klockan 6 och tunnelbanan till Hornstull och mötte där upp en jobbarkompis. När vi jobbar så måste vi ta kort som ska skickas till kontoret som sedan ska skickas till kunden och visa att vi jobbade eller nått. SÅ skulle jag ta kort, så kommer det fram en tjej till mig och ba: "Ursäkta? vad ska dom där bilderna användas till? JAG: "Ehm de ska skickas till våra chefer" HON: Aha okej, jag vill att du tar bort bilden på mig" JAG: "Jag tror inte ens att det blev någon bild på dig" HON: "Okej, för om det blev det så vill jag att du tar bort den. Jag vill inte att det ska publiceras någonstans".
Aa men jo tjena, vi tänkte sätta den på löpet till metro! Men ofta. Jag kollade på bilderna och hon stirrade rätt in i kameran på en bild xD Men hon syntes bara i ett hörn och bilden blev jättebra annars. Det var ju inte hon som var i fokus heller och vi befann oss på en offentlig plats. Skillnad om jag verkligen hade ställt mig och tryckt upp kameran i hennes ansikte.
Juste ja. Nils från Wira gick förbi när jag stod och delade ut! Fett coolt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0