Bal och skolavslutning

Bal
Igår hade niorna i min gamla skola i vanlig ordning bal. Jag, Sofia och Johanna tog lite kort innan de gick in i skolan. Vi fick ett bra kort på "Pundaren" xD Haha Sofia trodde han kallades så xD Men icke

Så gick vi till avslutningen på Jennys skola och sexåringarna sjöng lite sånger och man fick rulltårta och kakor att festa på. Sexåringarna var lika gulliga som de var i fredags på Tom Tits. Jag sa att jag skulle komma och titta på deras skolavslutning i kyrkan och en liten kille blev jätteglad :') söta ungar!

Sedan var det dags för Fia och Jojo att åka hem. Amanda och jag gick till Centrum en sväng och hon hade en grej att berätta om bonden :O OMG!
Vi köpte kakor iaf. Aa väldigt intressant. Antecknar ni? Men iaf, vi satte oss utanför balen och folket började redan gå??? Vad händer liksom. Klockan var 9 halv tio och allla drar. Vi sitter där en stund iaf och hälsar på gamla lärare.
Ahmad: Hej! Heeej! Hej! Heej! xD haha
Så går Catrin och Sassa hem. Jag och Amanda väntar på Melanie och får för oss att smsa rasse-Bullen.
Haha så säger han att han e hemma och vi tycker att han ska komma till balen, vilket han icke gör. Tillslut går vi till gården och ser att Bullen har fönstret öppet, så vi ropar på honom. Försökte att inte skrika för högt med tanke på att klockan var strax efter 11.

Han vägrade svara, trots att vi visste att han va där :P Haha hörde tillochmed när vi skicka sms till hans mobil :P Men men, det kom fram sen att han precis hade duschat och inte kunde joina våran egna gårdsfest xD
Men fan, nån gång måste du va med! :D


Skolavslutning
Upp tidigt blev det imorse och skulle fixa småsystrarnas håruppsättningar :) Alltid lika mysigt att gå på skolavslutningar. så vackert. Vädret stämmer inte vbara! Vad är detta?! Det e ju kallt ute och dåligt väder.
Hoppas på att de resterande 10 veckorna blir bra bara :)

Det var massa sånger i kyrkan och högstadiet var imponerande urusla på att klappa i takt och hålla takten till musiken! -.- OMG. Men de som sjöng var helt jävla otroliga! herregud! De var så duktiga! Speciellt killarna från Catrins klass. Skitbra verkligen. Jag är sjukt imponerad.
Lite så här halvkär i en röst har jag gått och blitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0