Avslutning och Grönan

Idag var det äntligen skolavslutning och jag har sommarlov nu!
Vi samlades alla tvåor i kafeterian och åt lunsh och sjöng sånger tillsammans. Så delar dom ut stipendier. Och gissa vem som får i film? :O
JAG! Herregud, jag kunde inte tro det. Med värsta fina motiveringen och grejer. Jag av alla tvåor liksom. Blev fett chockad och så sjukt glad.

Efter avslutningen så gick jag och Mulle till Forum och mötte en del av min familj där. Shit vad alla kollade då när vi stod vid rödlyset xD Så blev det en sväng till Sickla innan vi åkte hem till mig en stund.

Amanda smsar och vi drar in till Grönan för att checka EMD. Ojoj oj alltså, så otroligt jävla bra. Dom äger fan fett..Så kommer Challe och skriker och applåderar med oss :) Han hade åkband, så vi åkte lite med honom. Blev en tur i berochdalbanan, vilda musen, pop expressen, släng gungan  och kvasten., Amanda och Charlie åkte även insane O_o
Var en väldigt trevlig kväll med mycket skratt xD haha

Jag kom nyss hem. Först lämnade jag och Amanda av Charlie hemma hos sig, sen dumpade jag amanda på vägen hem och jag fick gå själv resten :P Genom den mörka skogsbacken :O Fett läskig den är allttså

men nu ska jag sova. godnatt

Kommentarer
Postat av: Sassa

Asså du Linda, ursäkta mig men du har helt kass uppdatering här asså xD kom igen skriv mer jag har inget att göra (a) <3

2009-07-28 @ 23:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0