Skolfunderingar

Hejsan.
Idag började Manus B lektionen. Gud vad jag har tänkt angående mitt val. Skulle jag välja Tv B eller Manus B?. Blev manus tillslut. Just nu känns det som att jag valde rätt. Vi är en liten grupp på 7 personer. Så nu är det dags att skriva hjältefilmsmanus.
När vi gick igenom hur såna filmer är uppbyggda så tänkte jag på Arn - riket vid vägens slut. Den är typ nästan exakt uppbyggd på samma sätt som mallen ser ut.

Sen var det spanska. Jag är glad att jag gick på den. Efter veckan på Gran Canaria så har jag fått nya krafter typ, och känner att spanska är fan hur roligt som helst. Jag vill lära mig mer!

Jag har även funderat över alla läxor och uppgifter som jag glömt att lämna in eller inte gjort än. Gud så slarvig jag känner mig. Gymnasiet innefattar 3 år. 3 år som kan komma att styra hur resten av ditt liv kommer bli! Helt sjukt egentligen. Jag tror inte att jag kommer plugga vidare efter studenten. 
Så nu måste jag verkligen ta för mig och visa att Media är något som jag absolut vill jobba med i framtiden. Jag måste ta mer plats och visa vad jag kan helt enkelt. Jag ska kämpa nu de 1 och ½ åren som är kvar nu.
Tiden går fortare än vad man vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0