Nytt år

Hej allihopa
hoppas ni haft en bra start på det nya året. Det har jag.
'09 kommer bli ett bra år känner jag på mig. Och nu vill jag bara sammanfatta '08. Det har varit ett grymt bra år som vi nu har lämnat bakom oss och ser tillbaka på med glädje. Iaf jag :)

Januari '08
Jag fyller 17, inte så stort, men stort.
Pappa fyllde 40 ;) Det var kul
Mulle följde med till landet och muppade oss :P(mormors parfymen)

Februari '08
Akta faxen-kväll hos mulle :P
Jag och Amanda träffar Kim och Gunnar :P (Emma och Nicole)

Mars '08
EMD sjunger i skärholmens centrum

April '08
Skrev tidningsartikel om Uffe :P
Kolmården med mormor och morfar :)
Grönan med pluttisarna från klassen :)

Maj '08
Träffar Amanda Jensen
RixFm Festival med Mulle, Catrin, Rano, Jojo och Danny. Jason Mraz och EMD på scen <3
Träffar Jason Mraz och får tröja och skiva signerad <3
Live på Sommarkrysset. Jason Mraz
Klassåterträff med 9D. Det var kul :D
Spelade in film med Bäckahagen

Juni '08
Åker Viking Line med Mulle :P Haha (Pappas Jobb)
Wiraspelen träningar börjar <3 så sjukt jäkla kul
PremiärFeeeest :) <333
Midsommar (J <3) :)
Uppvisning för publik, Wira
Grillkväll Wira

Juli '08
Haha Va ute och tog Kims boll :P
Grillfest Landet :)
Loppis :)
Gick till Spers med Hanna (p-gubben ) xD

Augusti '08
Åkte viking Line med familjen
Åkte till Farfar och Stina
Åkte till mormor och va med Sanna :)
"The  Final day" med Sofia och Johanna

September '08
Träffa EMD i Täby centrum <3
Träffa EMD i Heron City
Jason Mraz Konsert

Oktober '08
Började gå på IDOL-sändningarna
Fredag hela veckan inspelningar
Började jobba

November '08
Va på landet, grattade Jompa på hans födelsedag. :P
Träffa Lars från idol utanför hotellet :P
Fick reserverade platser på idol längst fram :)
Dokumentärfilm om Studiomannen :)
Idolsignering i eron city. (Kraamade Johan p) :)

December '08
Idolfinal
Träffa idoler :)
Tr'äffa Danny på juladfton <3<3<3<3
Nyår!

'09
Några nyårslöften?

Kommentarer
Postat av: CarrCarr

du fyller 18 imorgon :D wiiiiiiiiiie :D

2009-01-08 @ 23:25:01
URL: http://ciana.blogg.se/
Postat av: Hanna

HAHHAHA!P gubben! <3

2009-02-11 @ 16:38:35
Postat av: Linda

Haha aa xD Kommer aldrig glömma :P <3

2009-02-11 @ 18:00:40
URL: http://openupyourmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0