18 år och på väg till flyget

Hej. Jag sitter nu i bilen på väg till flyget. Ska bli kul. Måste tacka alla för igår! Tack för alla grattishälsningar och presenter:) alla betyder så mycket <3 en egen bärbar dator från föräldrarna :) tack tack tack <3<3 massa krämer o Nagel kit set <3

Jag började min födelsedag med att gå in och skriva på en ledighetsansökan :P Hehe utan målsmans underskrift. Hon i receptionen frågade: är du 18?
jag: japp, jag fyller det idag :)
hon: nämen grattis va roligt!

När jag kom till skolan den 9 Januari så överöstes jag av grattishälsningar och kramar <3 Tack. Mulle hade med sig en present till lilla mig också. Två t-shirts, jättefina :) Tack <3 Så var det PoF lektion och sedan historia. Precis efter rasten säger läraren: "visste ni att Linda fyller år idag". Av samma lärare hade jag också fått brev på TT: "Linda, Grattis på myndighetsdagen!" Hehe xD jao, det var roligt :) Så slutar vi, jag säger adjö till mina kära vänner och ser att pappa står med bilen utanför skolan. Lyx. Både skjuts dit på morgonen och hem sen på eftermiddagen.

När jag kom hem så var redan mormor och morfar där och allihopa grattade mig. Vi satte oss för att äta, då kommer morbror Micke, Marina och kusin Adam. När vi ätit klart så öppnar jag presenterna :) Av Jeanette, Veronica och Jenny fick jag fyra champangeflaskor med badskum och skrubbgrej och shampoo. Av Catrin fick jag shampoo och svampar och sånt :P Jag fick ett jättefint halsband med typ vita sötvattenspärlor på av kusin med familj. Mormor och morfar gav mig 300 kr och tre röda rosor med glitter på. Av mamma och pappa fick jag havssalt och nagelvårds kit och en dator! Woho.

Efter maten tittade vi på dokumentärfilmen som jag och några kompisar har gjort. Alla tyckte den va jättebra.

Så ringer det på dörren. Daniela kom och hälsade på och åt tårta med oss :) Va roligt. Av henne fick jag en after sun spray och ett läppglans som luktar sjukt gott :)

Jag hoppas verkligen inte att jag har glömt nått nu.

Tack alla ni som gjorde min dag!! <3 kärlek till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0