alla <3 dag

Hejsan
Jag har spenderat min "alla hjärtans dag"-kväll hemma hos Amanda, som hade några kompisar hemma. Vi tittade på Melodifestivalen och åt popcorn :) Tack för en trevlig kväll.<3

Alla hjärtans dag känns nästan överskattat. Jag vet inte varför men det känns som vilken annan som helst.
Vi hade hursomhelst väldigt trevligt. Man ska va med de man älskar och de har jag varit med hela dagen.
Dock inte med alla jag älskar. Det finns så många som jag borde ha träffat idag.
Men iaf JAG ÄLSKAR ER alla och ni vet vilka ni e <3

Sen har jag tänkt på att de flesta människor jag stöter på är väldigt sociala på kvällarna. Jag menar, det är ju inte ofta man går i centrum på ljusa dagen och nån kommer fram och snackar med en, asso nån man inte känner (inte några fullgubbar!). Det händer alltid på kvällen. Det har hänt flera gånger nu på en kort tid och det e lite roligt faktiskt :)
Tur att jag är så jävla trevlig tillbaka :) För det e jag fan faktiskt! <3

Jag måste bara skriva att jag är typ mycket gladare nu än jag har varit på mycket länge. Nu låter det typ som jag har varit värsta deprimerad, men nej nej nej. Jag bara känner mig mycket gladare och allt känns så roligt. Det händer så mycket som får en att bli lycklig just nu.<3333

Vi syns snart alla mina vänner, för snart e det skola igen och snart ska vi till landet igen <3 vad jag saknar den platsen. i år blir det 10-årsjubileum där <3

Puss på alla och ha det så bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0