En annorlunda dag

Hej
Imorse gick jag upp vid kl 5 för att åka in till pappas jobb med Catrin, där drack vi varm choklad.
Sen gav vi oss av till Slussen och jobbade.
Idag skulle vi dela ut "de nya kellogs all bran flingorna" till folket. Det var spännande. Vi delade ut tidningar samtidigt.
Jag pratade med en arbetskamrat under passet, som frågade om jag hade varit ute nått sen jag fyllt 18 :P
Det har jag faktiskt inte. Det har varken funnits tid eller några att gå med, eftersom att man fyller så tidigt.
Så vi skulle dra ut nån kväll :P Han lovade att ringa i veckan, det blir nog sköjj :) hehe

Tre timmar gick väldigt fort idag och vi åkte hem.
Jag satt hela dagen och väntade på att ledtråden till biljettjakten skulle släppas:P
Så gick jag förbi Fritids en sväng och lämnade glass, för Verran fyller år, och så lämnade jag filmer till de som vart med. Hela fritidset kollade på den :) hehe den va bra.

Sedan satt jag hemma hela dagen och bara väntade på att få smaka på verrans födelsedagstårta :P
Så kom vi på att vi inte hade någon. Så jag, verran och mamma tar bilen till bageriet.
När vi åkt ut på vägen och ser busshållplatsen framför oss så skriker
mamma: Där e I! Ska vi fråga om han vill ha skjuts?
Herregud vad jag skämdes. jag skrek och bad henne att inte stanna. Men hon hade redan bromsat in och stannar bilen och öppnar dörren vid min plats. Han tittar på mamma.
Mamma: Hej ska du ha skjuts till stationen?
I: Nä det behövs inte jag ska åka vidare med bussen efter.
Mamma: Jaha okej.
Så pratade dom lite. Framför mig också! Jag bara satt och stirra rakt fram. Vad skulle jag göra?!
Tillslut åkte vi iväg igen och han ville inte åka med oss :P
Jag hade skämts ihjäl om han hoppat in i bilen :P

Aja, sen kom mormor och morfar och morbror och marina och firade verran med oss. Det var väldigt trevligt.
Nu har HELMI åkt med till mormor och morfar på ön.

Ha de bäst, imorgon åker jag på kryssning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0