sommaren slut

Sommarlovet är fan slut nu :(
Jag har haft det bästa jävla sommarlovet i mitt liv dett år!!
Tack alla underbara som jag träffat i sommar. Älskar er enormt mycket!
Trodde inte att det skulle bli så jobbigt att åka från landet i tisdags. Liksom 10 veckor på landet var bara borta. Sommaren har gått så jäkla fort!
Att lämna allt och alla. Det blev värsta känslokaoset i mitt huvud och jag kände mig tom på nått sätt.
Värsta mycket tomhet!
Tillbaka till skolan och vardagen. Behöva stanna i denna hemska håla hela långa, kalla och mörka hösten :O OMG jag kommer ruttna sönder!
Men varje helg blir det landet för fan!
Jag vill köra min moppe och träffa folk!
Folk som gör mig glad. Folk vars sällskap jag trivs sjukt bra i!

Aja, skriver mer om sommaren kanske sen. :P

Puss o Kram skumbanan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0