Intervju och Landet

Hejsan!

Idag åkte jag till skolan och träffa Mulle. Hon tyckte att vi skulle vara med och intervjuas för en ny film som ska spelas in i sommar, Tusen gånger starkare heter den. Baserad på en bok. Visst kunde jag följa med Mulle upp på intervjun, men jag sjävl bli intervjuad, nä jag visste inte riktigt. Men så tvingade Mulle mig att skriva på pappret och när det väl var våran tur så sa jag att Mulle kunde göra före, sen var det min tur, jag tvekade till en början men sen så. Vi skulle säga vårat namn, ålder och telefonnummer med en kamera riktad mot sig. Sen skulle man säga vad man gillade att göra och ställa en fråga till hon som stod bakom kameran. Aa, jag e nöjd iallafall. Jag gjorde det åtminstone!!
Jag gjorde det för Mulles skull, som hon sa :P Haha

Sen får vi väl se hur det går...

Minns i 4:an när vi sökte till en film. Jag kom iaf vidare till provspelning av en scen. Haha men det gick ju sämst. Hah xD

Imorgon blir det landet :D Ska bli nice. Blir bra väder också har jag hört. Det låter bra. Nu ska jag bli solbränd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0