Jason Mraz, Arenan 27/9-08

Igår åkte jag, Catrin, Rano och Amanda till Gullmars, eller aa rättare sagt, vi åkte in till fryshuset klockan halv elva någon gång, och satte oss i den 25 personer långa kön. Jag trodde faktiskt inte att det skulle va så många där så tidigt, men det vare.

Men iaf, vi satte oss i kön och hade med oss frukt och mackor och våra kameror såklart. Haha asso jag har blivit en van köare nu :)

Efetr att vi köat typ hela dagen så blir det äntligen insläpp och då kommer Sassa också :) Alla ville ju ha bra platser, så vi sprang och shit va arga alla vakter blev då. De skrek åt alla att inte springa och va skitsura.

Vi hamna längst fram och var tvugna att stå och vänta i typ två timmar därinne innan Jason kom upp på scenen och den väntan blev helt klart för lång. Det var typ fem personer som SVIMMADE då och fick bäras ut.
Några minuter senare frågar Amanda mig hur det känns när man håller på och svimma-
JAg svarar att man känner sig typ seg och yr.
Då säge hon: Jag tror jag kommer svimma!

Några minuter senare lyfter vakterna bort henne och hon missade JAson :( Shit asso va vi tyckte synd om henne.

Men när Jason tillslut kom upp på scenen så blev det världens drag, trots att jag var jätterädd för att svimma så hängde jag med på allt, sjöng med på låtarna och klappade takten. Mot mitten av konserten så hade man typ glömt svimrädslan och "I'm yours" fyllde hjärtat :)

Han är så jävla grym. Hans låtar är så bra och han är så vacker och underbar. Hans personlighet.
Jag kan fortfarande inte förstå att jag kramade honom i Begans den 17 maj. Usch vilka underbara minnen :')

Iaf, konserten var grym, han var grym och allt var grymt. så poängen blir

5/5 :)



Tilde <3har tagit den här underbara bilden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0