idag va bäst

Hej, imorse var midag typ en katastrof. usch, dagen var så dålig. Jag vaknar sent och hittar inte Emd-skivan och singlarna. Smart att gå utan de på en signering. Så jag la dagens planer på hyllan och sörjde framför datorn. Så kommer min lillasyster och skriker: "LINDA! DU KAN GÅ TILL EMD NU!!! #Hon hade hittat skivorna. *glädjetårar*. Så jag drog med mig catrin till täby och vi stod i kö i två timmar. Amelia kom och höll oss sällskap. Sen blev det äntligen vår tur. Haha, Danny såg att vi va syskon. Han o Erik ba: va fina ögon du har! #jag ba: oj tack så jättemycket :D *"*"*"Hehe, dom e söta dom :) # Sen sprang vi det fortaste in till stan och mötte upp Amanda. vi gick på Bio och såg "PATRIK 1,5" den va faktiskt bra. men trailern e nog lite roligare än själva filmen typ. Men filmen var godkänd iaf. :) # det va en bra dag :) PS. Juste vi såg Karin i Täby :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0