Nu är jag tillbaka

Hejhej
Nu sitter jag i skolan igen. Och gud vad jag längtat tillbaka. Det är inte kul att sitta hemma hela dagarna och inte göra nånting alls. Sitta med ett papper vid örat, nej usch nej, nu är det slut! Får hoppas att det var tillräckligt med penicillin så att det inte kommer tillbaka, för imorse tog jag den sista tabletten!
Ha! Nu hoppas jag att jag får va frisk ett tag. Jag hade så fruktansvärt ont att jag grät. Det var hemskt.

Men jag hör fortfarande inget med det örat :(
Imorse på tunnelbanan så var det någon som tatt med sig hela Åhlens parfym-lager, eller det luktade så iaf. AH, det är så jobbigt med folk som inte kan ta måttligt med parfym, man typ kvävs ju. SÅ fanns det ingen ledig sittplats, så jag fick stå och hålla på att svimma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0