Idolerna va i min skola

Shit asso det e så sjukt. Jag satt på mediekommunikationslektion och får sms från Mulle: "idolerna e i fotostudion"
Jag trodde först inte det va sant. Jag och Cicci lämnade lektionen och sprang ner.
Men vi fick inte se dom :(
Synd, så vi gick upp till lektionen igen och efter att den var slut går vi nerför trappan.
I trappan stannar Cicci för att prata i telefon. Då ser jag ett välkänt ansikte komma uppför trappan.

JOHAN PALM <3 OMG!!!!
Shit, jag blev så jäkla chockad att jag bara stod och stirra på honom och undrade om det verkligen va han. Han tittade på mig och log :)
'Ha! Ögonkontakt :)
Ska säga det till han på Fredag att han va i min skola.
Tänk av alla skolor i Stockholm så e dom just i min!
Helt Sjukt. Men gud va glad jag blev.

Jag ville gå fram och ta kort, men ingen annan vågade :P Haha alla ba: Men nej, va pinsamt, här kan vi inte stå.

Åh jag ville springa ut och kasta mig i Johans famn :)
Haha 




Ha det bäst och rösta på Johan <3 och Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0