Idol och kärleksfunderingar

Hallu, nu sitter jag hemma och ska snart dra till Sumpan för att gå på nått jobbmöte :P
Jag är snart färdig med "Heja Johan"-Skylten också. HAr så jädra skit ont i halsen att det inte e sant. Jag kan inte svälja, då känns det som om någon sitter med en motorsåg i halsen :( USch, tog en tablett nyss, får se om det hjälper.
Spanska provet i morse gick helt käpprätt åt skogen. Japp här sitter jag och gnäller.Sit va jag har otur nu då. Hoppas du har det bättre.

Jag har tänkt på lite saker. Asso, kärlek, det är någonting som växer fram. Jag tror på kärlek vid första ögonkastet, fast då är det ju ett utseende man bliviyt kär i. Sen om man lär känna den personen, så är det kärlek som växer fram om man gillar den.
Det är min omgivning som får mig att tro att jag är kär i honom. Hela min familj påstår det och hans lillasyster.
Vi va i affären igår och då säger hon:
- Om du och XXXX får barn, då kommer jag bli faster.
Så står hon och ler typ jättemycket, jag  ba:
- Hehe, mmmm.
- Och Jeanette (min lillasyster) blir moster.
Så står dom och ler mot varandra.

Aja, nu ska jag dra, så blir det "IDOL" ikväll, ska bli kul. Hoppas bara att jag känner mig bättre. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0