Idol 2008

Hejhej
I Torsdags åkte jag, Amanda, Alexandra och CAtrin till idol-studion för att se idol live :) Det var jätteroligt.
Men gud så litet det var! Det ser så stort ut i tvn, men det e pyttelitet xD

Amanda vinka till Johan och han svarade :) Det va jättegulligt :) I långa pausen var man tvungen att lämna studion, då träffade vi Anna och Alice, som vi tog kort med. JAg var tvungen att fråga eftersom att de andra inte vågade :) Haa men det känns jätteknäppt att dom e ett år yngra än oss :)

Anna

Alice

Sen när hela var slut och Elias åkte ut så sprang vi fram till scenen och tog kort med Robin, haha man kan se oss här i bakgrunden när jag och Amanda tar kort med honom :) Haha precis i början och det e jag som frågar  :) som vanligt :P

Robin <3

Haha sen väntade vi på att Johan skulle va klar med en intervju, så tog vi kort med honom också :) Shit asso, Johan e så cool :)

Johan <3

Det var verkligen askul haha
Sen vågade vi inte gå från tunnelbanan för att nån hade kraschat två gatlyktor i rad, så kommer en tjej och går före oss och ba: Ni får inte gå här ensamma på nätterna!
Sassa: Asso just bara här eller överallt.
Hon: just här...
Haha gud va jobbigt det var att gå där så, men vi fick gå med henne. Klockan va liksom 00.30 när vi väl kom hem, men vi hade kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0