Hemlig träff i Heron City

Hejhej
Jag har inte bloggat på ett tag, fast att jga har så mycket att skriva om!
Kan bero på att Catrin har datorn dygnet runt.

Igår, Tisdag, åkte jag, Catrin, Sofia och Johanna till Heron city och gick och tittade på "Låt den rätte komma in". Den va helt störd asso :P Blod och sånt överallt. Fast vad hade vi förv'äntat oss av en vampyrfilm? Aa men faktiskt trodde jag att den skulle va mycket läskigare, så vi tänker gå och se Saw V sen.

När vi skulle hem, så sprinegr dom nästan in i Malin och Kim. Ha! Otur! Dom ser oss och springer in i en möbelaffär och gömmer sig. Eftersom att dom gömmer sig, så var jag ju tvungen att gå och säga hej. Så vi gick in i affären. De hade satt sig med sina mobiler i en soffa längst in i hela affären. Jag går fram till dom.
JAg: hej!
Hon: (tyst) Hej
Jag: Va gör ni då?
Han: Varför bryr du dig?
Hon: Vi ska på bio..
Jag: Jaha, vad ska ni se?
Han: Skit i det du
Jag: Ska ni se "Låt den rätte komma in"?
Hon: Nä, Rallybrudar.
Jag: Jaha okej va roligt. Ni kommer inte till landet nått nu va?
Hon: Nää
Han: Vi vill inte det heller!
Jag: Ja men det räcker! Jag pratar med Malin inte med dig! (tittar surt på Kim) Aja men vi ses, ha det bra, hejdå.
Hon: Hejdå.

Usch vafan va jag hatar när han håller på så. Måste han säga nått överhuvudtaget! Orka lägga sig i liksom.Aa jag vet, Dom är såå MOGNA, som dom själva påstår hela tiden. Tur att dom kan leva upp till vad de säger också.
Aja, men sen gick vi en sväng till IKEA och pappa kom och hämtade oss med bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0