Hejhej

Hejsan. Imorse kom jag försent till skolan.
När klockan ringde va jag så jäkla trött att jag höll på att svimma, så jag somna om;) Hehe
Men så blir jag väckt igen och har typ 20 minuter på mig innan jag ska åka, men vafan, jag skulle tvätta håret också. Så jag skulle inte hinna.
Då blev pappa sur och trodde att jag var så seg och långsam för att jag skulle få slippa skolan och åka till Nacka Forums invigning idag. Men så va självklart inte fallet. Jag vill ju gå till skolan. men inte med smutsigt hår!

Nä, men jag kom iväg iaf. Lite sent, men vafan. Jag tog tunnelbanan när jag började, 8.30.
Då blir jag överraskad av söta Mici som står där och också ska ta tunnelbanan, fast åt andra hållet. Så hon ändrar färdrikning och åker med mig till slussen istället.
Jätteroligt :) Vi prata om massa roliga saker och resan gick sjukt mycket fortare än om man hade åkt själv.
Tack Micis:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0