Fredag hela veckan


Hej, glömde skriva det. Men vi var på Fredag hela veckan igår. Har bilder på kameran som jag kan lägga in sen :)
Vi hade jättekul! Det var Källsmora-gänget som var samlat :P
Haha, Sofia, Johanna, Catrin, Elliot och Jag, sen hade vi en som inte var från Wira också :) Amanda. Vi hade mega skojj :)

Haha ni måste verkligen kolla på Fredag. De gjorde parodi på MATAKUTEN. Programmet som spelades in i min gamla skola, Bäckahagen. Haha och dom spelade mattanten där xD Så jävla rolig. Och det blir ju ännu roligare eftersom att man känner henne. Vi skrattade så mycket att vi vek oss dubbelt! Haha missa inte. Sen har dom ju andra roliga inslag.
Jag tycker att hela programmet har blivit mycket bättre det här året än förra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0