Filmer från förr.

allu, jag sitter hemma och har ont i örat. var på sjukhuset igår, där det konstaterades att jag hade öroninflammation. SKIT!!! Nu måse jag äta peicillin i fem dagar, och ja som skulle jobba imorgon :/ Får se om det blir bättre. just nu känns det okej, men jag hör nästan inget. "det är ovanligt att ha det i din ålder" förklarade doktorn. Men då! varför fick jag det??
Vi som skulle ha så jädra kul på landet.

Jag får stanna inne idag. Jag och Verran har tittat på filmer som ligger på hårddisken, på oss och våra kompisar. Dom är väl typ mellan 3-5 år gamla, det va kul. och när vi tittar på en film från landet, så hör man malins röst i bakgrunden. Då säger verran, Då var nte malin ihop med kim.
Sen såg vi en från stan, när vi typ muppar oss på skolgården, då säger hon: M va väl inte ihop med A där?
Nä det var hon inte. Varför finns det bara roliga, knäppa och helt fantastiska filmer från innan mina kompisar träffa pojkvänner. Nu har jag nog inga såna filmer från det seaste året. det e tråkigt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0