Välkommen till helvetet

Hej jag sitter i skolan. Åkte tidigare för att åka med Amanda.
 
Värsta lyxbussen det blev till skolan då. En sån där ekmanbuss, fråga mig inte varför. Jag som väntade m,ig en tråkig röd SL buss.

Kanske blir det idol ikväll med Amanda och Hanna. Om inte så hoppas jag på att få åka till landet. Jag orkar inte med allt som händer nu.
Jobbigaste skiten ever. Det är ett rent helvete hemma hos oss. Bråk och skrik i flera dagar nu. Jag orkar inte längre! Det är inte jag som bråkar men jag drabbas ändå. Måste skrika åt dom att hålla käften när jag ska sova. Det funkar inte längre. Ingen mår bra av att ha det så här! Något måste göras, fort!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Hoppas det blir bättre då :/

2008-11-07 @ 19:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0