Läkare

Hej gomorron
Jag kom nyss hem från läkaren. Det var en undersökning bara för att mitt öra har varit helt sär i typ 3 veckor. Men iaf, jag gick dit och nu känns det bra i örat, fast igår fick jag lock för örat och jag hörde ingenting, det hände flera gånger. Jag berättade det för läkaren. Hon sa bara att det ser jättebra ut.
Aa vad bra att det SER bra ut, men det KÄNNS inte riktigt bra faktiskt. Jag sa också att jag hör mycket sämre med örat än vad jag gjorde innan.
Hon sa att det blir og bra om en månad. Orka vänta en månad :( Suck
Aja, men annars kunde jag gå upp till ögon/näsa/hals mottagningen.
Besöket tog minst 2 minuter och allt såg prima ut. Bra
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0