Idol

Hejhej.
jag kunde inte skriva så mycket igår för att jag var inloggad på mobilen.

Måste bara säga att det var så jäkla dåligt att Johan åkte ur idol :( Fan va lessen jag blev. Och jag som alltid brukar vara där i studion. Hade inga biljetter till i fredags :( Så synd. Asso han e för bra för att åka ut egentligen. Jag blev bara sjukt ledsen av att se alla andra gråta.
Jag tittade till och med bort när hans bild släcktes på väggen.
Så för mig lyser han fortfarande lika stark och det kommer han alltid att göra <3

Fast hade han inte åkt ut så hade jag inte fått se honom igår. Och igår va så himla kul. På signerinen så kramade jag honom och jag och Amanda gav honom ett foto på oss tre tillsammans. Alltså ; mig amanda och Johan.
Jag tror han blev glad iaf :)

Berättar mer snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0