Igen.

Hej nu e jag hemma igen. Kom hem jättesent igår kväll efter träningen. Gud så kul det e!!!
Alla är så himla snälla och roliga och helt underbara. Alla är glada och hjälper varandra och aa, det är verkligen jätteroligt. Nästa Lördag är det första föreställningen. Kommer bli skitkul. Catrin e typ i värsta bästa familjen, asso hon går liksom ut i VIP ingångar och sånt skit :P Haha fast jag och Jojo trivs med våra familjer också såklart.

Ska snart packa och åka igen, träning ikväll också ^^ ska bli kul.

Juste, nu måste jag in och skölja ur mitt hår :P jag har färgat det igen :)
Kanske skriver innan vi åker annars så skriver jag på Torsdag.

Ha det bäst och var snälla mot varann....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0