Helt sjukt!

Idag hade vi avslutning, har alltså gått ut ettan nu, väntar bara på betygen som ska komma i brevlådan snart. :) jag följde med cicci till hennes kompis som tog studenten idag. Gud så kul det var att se alla. Så glada och de sjöng och skrek. Vi förföljde deras flak till plattan och runt där, häftigt att se alla flak o allt. Vi blev ju ganska blöta också av all skumpa och öl som de slängde omkring sig. Men det var hur kul som helst. Tack cicci för du övertalade mig :) Tog lite kort också som jag ska skicka till Cicci :) Nu längtar man bara tills man själv tar studenten, måste kännas så himla underbart. Grattis till Mikaela och tack för att jag fick följa med :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0