Åland

Idag var jag och Mulle på Åland med pappa och hans jobb som var på konferans :P

Shit va kul det var. Jag och Mulle satt inte i deras rum, men i pauserna kom vi och snodde deras frukt :P Frukostbuffén var helt sjuk! Asso tårta och kakor, pannkakor, frukt och allt man kan äta fanns och min favorit, croissant:)

Mulle och jag sprang till spelmaskinerna och spelade bort lite slantar.
Sen kom Mulle på att vi skulle gå till planet "sextant". Dären massa lyxhytter som vi busknackade på xD Haha

På vägen hem så bytte vi båt och det blev middagsbuffé, helt sjuk även den. Mat överallt och hur mycket som helst att välja på.

Jag och Mulle äger på spelmaskinerna! Bara satt ni vet :P Haha
 Har bilder sen.
Haha vi köpte upp hela taxfreen typ :P

Kommentarer
Postat av: Mulle

asså vem fan äter tårta till frukost?!

haha sextant xD fan va dumt...

hihi jag vill gå hem till våra kompisar och spela igen :] när jag blir rik ska jag köpa en sån till dig lulle :P



bara för du köpte ÅTTA PÅSAR GODIS!!!

2008-06-10 @ 13:30:54
URL: http://mullsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0