Overkligt grymt

Asso det känns så sjukt jäkla roligt! Jag kan fortfarande inte fatta att det är sant. Att jag tog tag i det och gjorde en dokumentär om studiomannen. Att pappa sedan visade den för honom är ju helt sjukt. Han har sett min film! Och vi gick ner från läktaren i ´fredags och skulle prata med honom,
Då säger han att han tycker att den va jättebra och att det var bra tempo mellan klippen och det är så dom jobbar i tv och sånt.
Asso så glad jag blev :) Helt overkligt att de´t inte finns!
Det är typ det stoltaste ögonblicket i mitt liv! Det betyder så mycket förmig.
Tack Tack Tack :*

Kommentarer
Postat av: Elliot

Väldigt tufft :) Hoppas du får ett bra betyg för den ;)

2008-12-08 @ 23:01:05
Postat av: pappsen

kom ihåg att man kan skryta om man är bra!!!! lycka till idag.

2008-12-10 @ 08:17:59
Postat av: Amanda

Yeah! :D

2008-12-10 @ 13:28:29
Postat av: Linda

Elliot: Aa det hoppas jag också :D

Pappa: aa jag ska skryta :D Haha Tack!

Amanda: Woho! :D

2008-12-10 @ 15:38:27
URL: http://openupyourmind.blogg.se/
Postat av: mulle

här e bilderna robert visade.



han vill att den ska ha den här formen:

akustiskguitar.jpg" rel="nofollow">http://innerlimitsmusic.com/wp-content/uploads/2008/03/reefakustiskguitar.jpg



men dom här färgerna:

041.JPG" rel="nofollow">http://www.cort.co.kr/DataBank/product/model/SFX/zoom/SFX10041.JPG

2008-12-15 @ 08:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0