Körslaget

Hejsan.
I fredags var jag Amanda, Catrin och Sassa på körslaget.
Det var roligt, fast vi ade allihopa sett framemot att få ge dvdn till Tobbe, så var han inte där :/ Det var trist.
Körerna var jättebra och efteråt så ville vi träffa Erik och Timo. Så vi ställde oss utanför backstage utgången. Då kommer Gry ut och ska åka iväg med sin bil. då frågar vi om va får ta kort med henne och det fick vi.Vi stod där utanför i typ 1 timme. Så orkade vi inte vänta längre, så vi går iväg. Catrin vänder sig om precis innan vi svänger runt hörnet och Erik och Timo hade kommit.
Så vi springer tillbaka och Catrin och Sassa tar kort med Timo. Haha han va jätterolig. Hans väska stod ivägen för bilden tyckte han, så när alla tre hade ställt sig beredda att va med på bild så flyttade han de tre istället för väskan :P Haha.

Så sa Catrin: erik åker nu.
Jag ba: va?. Så tittar vi bort och han ska pracis sätta sig i bilen. Jag skriker: ERIK!
Han vänder sig om.
Jag: Hej får jag ta kort med dig?
Erik: JA det är klart du får. Jag trodde aldrig du skulle fråga.
:P Så togs kortet.
Jag: Tack så mycket:)
Erik: Tack själv:)

:) Det var en bra kväll. Hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0