Julafton

Hejhej
Jag orkar inte skriva så mycket, så jag berättar bara om morgonen.
Jag vaknar vid typ 8 och är skittrött. Då funderade jag på att sova vidare och strunta i att åka till gallerian. Men jag gick upp iaf och tur va väl det. Kan man börja dagen på ett bättre sätt? Tror inte det.

Han sjunger Tokyo och Radio. Sen blir det signering och det var inte alls mycket folk där. Jag och Catrin ställer oss i kön och tillslut är vi framme och jag köper hans nya skiva.
Danny: Hej va heter du? :)
Jag: Linda :)
Danny tittar på oss.
Danny: det är ju ni som har så fina ögon. Syskonen.
Vi ler :)
Han skriver på framsidan av skivhäftet: Till Linda! LOVE Danny <3 :P
Sen öppnar han häftet och skriver nått på insidan också. Han ger tillbaka den och ler.
Jag frågar om jag får ta kort med honom. Självklart. Klick. Sen tar Catrin kort med honom.
Danny: God jul tjejer!
Vi: GOD JUL! :)
Så söt. Sen öppnar jag och tittar va han skrev inuti: Du har sjukt fina ögon puss Danny <3 :)

Naaaaaw :') Så fint.
TACK! TACK! TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0