Idolsignering

Hejhej
Igårkväll åkte jag , Jojo och Sofia till Haninge och gick på idolsigneringen där. Catrin och Sassa fick skjuts men struntade i oss. Det var kaos där. Fullt med folk överallt, så de hotade med att ställa in signeringen om inte alla slutade puttas och trängas.

Så jag, Sofa och Johanna gick iväg och kollade i några affärer under tiden. När vi sedan gick tillbaka så var kön fortfarande lång. Efter ett tag så flyttade dom kön, så vi hamnade sist! Så jäkla irriterande.

När vi väl fick träffa dom så satt Kevin först och jag hade skivan och singeln. Sofia hade singeln och Johanna tog kort. Vi gav våra hemmagjorda polkagrisar till Kevin. Han blev jätteglad "Åh tack så mycket. I'm gonna be fat, but I like it ;)" Haha så var han jätteglad och tackade flera gånger. Alice var glad och sist Robin som såg jättesur och uttråkad ut. Kanske e sur för att han inte vann?

Nu ar jag fått lön så jag ska ut och shoppa. Ha det bra allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0