Idol signering

Hej allhopa.
Jag var nyss inne på Dustin homes hemsida och hittade bilderna på Amanda och mig tillsammans med idolerna. :) Haha på första bilden pratade jag med Sepideh och på andra bilden kollade Amanda på mig :P Så båda tittar inte in i kameran på samma bild och eftersom att jag och Sep missade första bilden, så fick jag typ värsta skrattanfallet xD

Haha men det var kul. Önskar bara att jag hade ställt mig bredvid Johan istället :P Haha




Haha värsta smilet :P

Ha det bäst

Kommentarer
Postat av: Amanda

Snyygga eller vad?

2008-12-10 @ 13:29:04
Postat av: Linda

Absolut! Haha snyggast!

2008-12-10 @ 15:38:55
URL: http://openupyourmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0