Dåligt samvete

Jag är för det mesta väldigt snäll måste jag få säga.
Men när jag gör något dumt, även fast det inte är jättedumt så får jag extremt dåligt samvete. Bara om jag e lite dum så bygger jag upp det till värsta grejen. Jag kan gå runt och tänka på det hela tiden och må dåligt. Speciellt mycket om personen som jag varit "dum" mot blir sur.
Jag tänker mig alltid in i den andre personens situation. Och sist jag var riktigt elak så mådde jag dåligt över det i flera veckor.
Usch jag är så ledsen för det jag gjorde och jag kommer aldrig att göra så igen. Du betyder så otroligt mycket för mig.
Nu har jag lyckats vara dum igen.

Jag kommer inte kunna sova inatt.

GODNATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0