Överraskning

Hallu!
Vad har ni gjort idag?
Här kommer min dag. I bilder och text.
Jag slutade skolan vid 12, sen var det typ chill, tills älskade Mandis kom hem vid 4-5 nångång. Minns inte va klockan va :P Men hon kom iaf :) Vi drog till Farsta.
Vänta nu kommer bilder :)

Här e i affären. Catrin och Amanda, Britney fastna på min sjal :) Men det gör inget så länge hon luktar gott :)


Kolla vilken luring!!! Vill man ha Pernilla Wahlgren så ligger det en annan instoppad. :o


JÄTTEFINT!! Att  man skriker att man vill ha pappiljotter för hela affären. Såklart går snyggaste killen förbi. xD Japp men va fan. Pappiljotter e hett. Jaja, jag skiter i hur det stavas x)

Japp, så hade vi skitkulhela kvällen. Jag kom ju hem för en liten stund. Och vet ni vem som står här utanför i sin bil? (A) Älsklingen från Wira <3

SKOJJA! Glassbilen <3 Nästa lika bra som älsklingen :)
Juste, det påminner mig om när vi ringde typ tio pers samtidigt och fråga när glassbilen kom till landet. Alla frågade till samma ställe . HAHA undra va dom tänkte då :P
CAtrin blev fetdissad. Haha han i luren ba: "tyvärr, jag vet inte var det ligger, hejdå, den kommer väl när den kommer."

Puss och kram skumbanan.
Va har jag fått det ifrån? Skumbanan= skulle inte förvåna mig om pussen skrivit det nån gång :)
Ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0