Fredag

Daniela kom och hämtade upp mig och vi åkte in till stan. Egentligen skulle jag följt med henne till en krog där. Men så mötte vi Catrin och Toffe på Donken och då orkade jag inte gå ut, så jag hängde med dom istället.
Vi åkte till Centralen och väntade in Elliot, som aldrig kom.
Så försökte vi leta upp honom, men fattade inget av hans vägbeskrivning.

Vi stod en stund på Centralen och pratade om allt möjligt och hade skitkul :D hahah så började dom boxa varandra i magen. Vet inte vad Catrin håller på med, men hon vill att alla ska boxa henne. Hon gör så med Macke också xD

Så började Toffe flumma som fan och jag frågade vad han hade druckit. En cola på Donken.
"Jag blev full på min coca-cola, den jäveln hade lurat mig" xD så börja han sjunga på den keffa idol-låten xD fyfan vad jag skratta alltså xD

Sötnosar! Catrin och Toffe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0