RixFM-Festival!

I fredags var det rixfm-festival i Kungsträdgården. Förra året stod vi längst fram och sjöng och skrek och hoppade. Men i år orkade jag inte. Vi skulle ändå iväg till landet på kvällen innan hela festivalen var slut. Sen var det ingen som ville åka dit så tidigt med mig heller:P Men vi gick på EMD signeringen och dom tre är så underbart snälla och goa och fina på alla sätt!
Mulle kom dit efter en stund och vi var med i tävlingar och gick runt och tittade lite. Så träffade Mulle sin älskade Erik Wedberg, åh så lycklig hon va! Jojo och Alice anslöt sig till gänget och vi var me i en sms-tävling och det spelades massa Darin musik :)

Festivalen drog sedan igång och alla puttades och knuffades, så till slut så stod vi allihopa utspritt. Fast jag höll fast vid Mulle. Vi pallade inte stå där så länge, utan vi gick till donken istället och handlade 11 cheeseburgare :P haha nice ju:P

Vi går tillbaka till festivalen och ´klappar i takt en stund och precis när Måns Zelmerlöw kommer upp på scenen så ringer pappa och säger att dom e där med bilen nu. Så jag och Catrin springer till bilen och vi åker iväg till landet.

Ett bättre inlägg om helgen på landet kommer snart. Hinner inte skriva nu bara, men håll ut folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0