Plötsligt händer det...

Det har varit så himla slappt med skolan och allting i flera veckor nu. Så nu i slutet av läsåret så händer det grejer som aldrig förr.
Det har inte funnits några jobbtider på jobbsidan, vilket betyder att jag inte jobbat ett piss denna månad.
Skola har vi två dagar i veckan. Om vi inte är ute och filmar. Då behöver vi knappt ens komma till skolan.

Men i Onsdags förra veckan var jag och hälsade på på ett ställe. Nu ska jag få va med och hjälpa till och filma och redigera. Redan imorgon faktiskt! Fick höra att det skulle bli intervju med Johan Palm! Liksom shiesse stort ju! Fast jag ska få se hur de jobbar då, men iaf, jag får va med!
Så ska jag och Mulle spela in filmen med Danny imorgon, så det blir nått att göra imorgon. Äntligen alltså.
Det är verkligen skittråkigt att gå hemma på dagarna. Sitta uppe halva nätterna och sova till eftermiddagen.

Nä men nu är det dags att gå upp med tuppen och göra nytta.
På fredag blir det jobb också. Ska dela ut något för cykelringen. Så upp vid 7 på fredag och slutar 10 sen. På kvällen blir det Barkarby och Johan Palm :P
I helgen kommer Måns till vårt centrum och hälsar på också.

Endast två veckor kvar till avslutning.
Ja ni ser vad grejer som väntar. Plötsligt händer det liksom och då händer verkligen allt skoj på en gång!

Kommentarer
Postat av: Elliot

Snacka om ketchup effekten ;) hahaha. Snart är de Wira också, typ 3 veckor kvar :)

2009-05-28 @ 14:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0