kommande händelser

Jag har typ ganska mycket att göra nu.

Imorgon är det skola igen, efter det är det konsert.
Jag och Jeanette ska gå och se Beyonce.

Torsdag är det skola igen, städdag på gården och lite senare ska jag springa ett lopp. Hah, får se hur det går :P

Fredag är det rixfm-festival med EMD signering kl 14. Förhoppningsvis kommer EMD förbi här hemma och sjunger också :P Haha man kan ju alltid hoppas. Jag som sällan vinner tävlingar :P

Helgen blir det nog landet och jag vill ta med min moppe hem, så att jag kan köra 30 mil någon gång så jag kan få köra fortare än 20 km/h -.-'

Nästa vecka fyller både mamma, Elinore, Catrin och Jakob år. Trevligt trevligt.

På onsdag blir det först båtresa med Mulle på någon militärbåt och på kvällen åker jag och Amanda och träffar Johan Palm :D

Veckan efter det är det Johan Palm signering igen.

Veckan därpå så har vi kommit in i Juni månad, vilket betyder att Darin, mormor och Johanna firar födelsedagar.

Veckan sedan så är det skolavslutning, EMD ska till Grönan och WiraWira börjar!

Inte långt kvar nu!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Glöm inte att vi ska träffa bondpojkarna också :D

2009-05-14 @ 09:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0